Meddelelser til banens brugere

Meddelelser til banens brugere

Her udgives løbende informationer, som er relevante for banens daglige brugere.

Ønsker man at modtage opdateringer fra JVB på sms omkring bane-info, kan man rette henvendelse til banens kontor og blive tilknyttet sms-servicen.

Udbedring af kloak problemer. 
For nogle uger siden blev fejlen fundet, som har været skyld i at vi har udfordringer med vand i tunnelen. 
Fejlen skyldes at da man lavede de nye understyrede rør fra midt på opvarmningsbanen og uden om spunsvæggen, har glemt at om koble den sidste brønd på vores matrikel, som derfor ikke har kunne komme af med vandet derfra. 
Brønden ligger i nødsporet mellem 1820 og 1840 meter mærket.
Siden da er der fra stadionbyggeriets side blevet arbejdet på hvordan denne brønd kan blive koblet med, således at vi kan komme af med vandet fra vores matrikel. 
Planen for dette er nu på plads og mandag den 21 april, 2. påskedag, vil det komme kloak entreprenører og lave markering mm. for arbejdet.
Arbejdet vil blive udført fra om morgenen tirsdag den 22. april og til og med fredag den 25. april. 
Det betyder at entreprenørerne vil arbejde med gravemaskiner og lign. i de 4 dage i og omkring nødsporet på travbanen. Arbejdet vil foregå mellem 1820 og 1880 meter mærket.
I de dage dette foregår vil den indvendige sandbane ikke kunne benyttes, ligesom det kun vil være de yderste spor på travbanen der er tilgængelige. 

 

Bane bemanding i påsken:
Skærtorsdag: almindelig bemanding
Langfredag: almindelig bemanding
Lørdag: almindelig bemanding
Søndag, påskedag: Ingen bemanding
Mandag, 2. påskedag: Bemanding første del af dagen.

 

Informationsmøde

Torsdag den 24. april kl. 18.00 inviteres der til informationsmøde i restauranten på JVB. 
Banen vil være vært ved en bid mad samt en øl/vin eller vand pr. mand, hvorefter informationsmødet vil blive afholdt. 
Grundet forplejning kræves der tilmelding til mødet. Tilmeldingen skal ske til info@jvb-aarhus.dk eller dd@jvb-aarhus.dk
Deadline for tilmelding er fredag den 18. april kl. 12.00. 

Opsætning af hegn:
SiBa er klar med nyt angående opsætning af sikkerhedshegn langs fiberbanen på stadionsiden. Læs meddelelsen fra Dansk Hestevæddeløb HER


Ponyløb 2025: 
Følgende dage er afholdes der ponyløb på JVB:
Søndag den 27. april kl. 12.00 
Søndag den 11. maj kl. 12.00 
Søndag den 22. juni kl. 12.00 
Søndag den 17. august kl. 12.00  
Søndag den 14. september kl. 12.00 
Lørdag den 11. oktober.
Lørdag den 29. november. 

Starttidspunktet for ponyløb vil typisk være mellem kl. 12 og 14. Det præcise starttidspunkt vil løbende blive fastsat for den enkelte løbsdag.

Bogholderifunktionen:
Da bestyrelsen på JVB har besluttet at outsource bogholderiet er Jette ej længere tilknyttet. Det betyder, at alt vedr. fællesfakturering fremover skal sendes til Bente Østergaard, Boe@aav.dk. Skulle man have spørgsmål kan Bente kontaktes på 88811242.
Alt vedr. vaccinationer, hestepas og lign, skal sendes til Susanne Olsen, sol@danskhv.dk.
Øvrige henvendelser kan rettes til kontoret.